Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 63)

Posted on July 6, 2012

0


Sultan Johor Atau Kerabatnya? (Part 63)

 

Rakyat Johor Anjing?

 

Hoi Mail, ko lupa ke aku ni orang Johor
Muka tak malu! Dah berbulu pun minta tolong kat bapak. Sendiri settle lah jawab semua soalan aku baru rakyat tahu samada kau dipihak yang benar atau…..
Bakal Ketua Agama Negeri Johor konon?
 Podah!

 

Dakwaan karut atau Takut?
Kalau aku dan rakyat Johor di panggil Anjing kerana menyalak, ketuanya?


Terima kasih Amx seperti ruangan komen di bawah tentang video ini..

Apa komen Kamal Hisham tentang isu ini? Harap bersabar…

……1.08 pagi sampai 5.08 pagi…..
Welawe…Tunggu 4 Jam tu…
Adakah beliau tengah sedap berdengkur atau….?

Kali ini aku beri dia masa sehingga pukul 5 petang samada dia berani atau tidak soalan-soalan aku di bawah selain komen di atas!

Kamal, kalau lu rasa ada soalan yang agak berat untuk lu jawab hari ni, lu boleh minta tangguh. Asal jangan jadi PENGECUT macam DIA ORANG tu semua sudahlah!.

1. Betul ke aku dengar ada orang nama Shamsul kena belasah dengan JMF?

2. Betul ke aku dengar mail aka cicak mengkarung pernah mengaku depan kau yang dia belasah kerabat Negeri Sembilan?

3. Betul ke aku dengar si mail cicak mengkarung tu suka mabuk dan gaduh kat The Zon?

4. Betul ke aku dengar sorang anggota JMF kena tanam separuh badan dan cicak mengkarung kencingkan muka dia sebab murka?

5. Betul ke aku dengar anggota JMF sendiri dah naik tocang sampai berani pukul orang bila-bila dan  di mana saje walau takde arahan dari sesiapa?

Sekarang pukul 5.32 pagi…

JAWAPAN KAMAL HISHAM

 

 

Salam Uncleseekers, merujuk kepada soalan-soalan yang telah  dikemukakan, saya memang tidak takut untuk menjawapnya. Saya hanya takut kepada Allah sahaja. Sebagai seorang Islam dan seorang Professional ,soalan-soalan ini saya akan jawap apabila tiba masa yang sesuai, saya akan menjawabnya tanpa rasa takut atau berat sebelah “without fear and favour” dan akan bercakap perkara yang sebenarnya telah berlaku..

Maaf kerana lambat menjawap soalan-soalan ini kerana sibuk terpaksa berpindah tergesa-gesa buat kali ke 3 dalam setahun ini disebabkan ada pihak tertentu telah dihantar oleh orang yang masih saya tidak ketahui mengganggu saya dan keluarga  di luar negara ini. Demi keselamatan, saya terpaksa berpindah lagi atas nasihat pihak tertentu di sini.

Terima kasih sekali lagi
Posted in: Sultan Johor